استقلال موزیک :: استقلال موزیک

استقلال موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مشاوره چیست ؟
مشاوره بر اساس نظر متخصصان و نظریه پردازان این حرفه عبارت است یک رابطه روانشناسانه بین دو نفر که یک طرف این رابطه فردی است که به نوعی با چالش ها و مسایل زندگی رو به رو است و برای حل این مسایل نیاز به کمک دارد و طرف دیگر رابطه فردی است که در زمینه های روانشناسی، مسایل اجتماعی و فرهنگی تخصص دارد. در این را بطه فرد متقاضی خدمت، بیمار نامیده نمی شود بلکه مراجع نام دارد. و تمام تلاش مشاور این است که به او کمک کند تا به بتواند دید روشن تری نسبت به مسایل خود پیدا نموده جایگاه خود و دیگران ونیز عوامل محیطی و اجتماعی را در مورد مسایل خود درک کند و با شناخت و استفاده از قابلیت ها و توانمندی های خود به حل مسایلش بپردازد. در فرایند مشاوره نقش اساسی به عهده مراجع است چرا که هدف مشاوره کمک به رشد فرد است تا بعد از این خود بتواند بدون کمک مشاور مشکلاتش را تحلیل و به رفع آن کمک کند. مشاور کیست؟ در فرایند مشاوره سه عنصر شخصیت، دانش و مهارت مشاور، نقش بسیار اساسی بازی می کند. کارل راجرز روانشناس و مشاور انسان گرا اعتقاد دارد در فرایند مشاوره شخصیت مشاور۶۳% و مهارت و تکنیک ۳۷%نقش دارد. لذا مشاور موفق کسی است ضمن دارا بودن مهارتهای تخصصی و دانش کافی از لحاظ روانی نیز فرد سالم و نیز انسان دوست باشد. در غیر این صورت نه تنها نمی تواند کمکی به مراجعین خود ارایه دهد بلکه برای خود و مراجعین نیز مشکل ساز خواهد بود.
دو عنصر ضروری دیگر در فرایند مشاوره دانش و مهارت کافی است. مشاوره، حرفه ای است علمی و بسیار حساس که با خصوصی ترین و محرمانه ترین و نیز پیچیده ترین مسایل انسانها سرو کار دارد لذا داشتن صرف اطلاعات محدود روانشناسی به تنهایی نمی تواند فرد را در مقام یک مشاور حرفه ای قرار دهد. برای مشاور شدن لازم است فرد تحصیلات دانشگاهی در مقطع فوق لیسانس یا دکتری در زمینه مشاوره یاروانشناسی بالینی داشته باشد. البته سیستم آموزشی کانادا به مددکاران اجتماعی هم این امکان را می دهد که در صورت دارا بودن مدرک فوق لیسانس در این زمینه به ارایه خدمات بپردازند. علاوه بر مدرک دانشکاهی برای اشتغال در این حرفه، لازم است متخصصین از مراجع قانونی اجازه کار دریافت کنند اصطلاحا رجیستر شوند که این امرضامن حفظ کیفیت خدمات ارایه شده و حمایت از حقوق مراجعین خواهد بود. بنا براین هر مراجعی حق دارد که از مشاور خود دراین زمینه سوال کند تا از کیفیت خدمات ارایه شده و نیز حفظ حقوق خود اطمینان حاصل کند. چه کسی نیاز به مشاوره دارد؟
اگر منحنی نرمال سلامت روان جامعه را در نظر بگیریم تقریبا ۹۵% افراد جامعه در طیف سالم قرار می گیرند و تنها ۵% دچار بیماری روانی هستند. البته این بدان معنی نیست که این ۹۵% مشکلی ندارند بلکه بدان معنی است که درگیر مسائل زندگی بودن به معنی بیماری نیست. این طیف وسیع مردم نه تنها بیمار نیستند بلکه خود توانایی بالقوه حل مشکلاتشلن را دارند. آنها نیاز دارند با کمک فردی حرفه ای با کشف قابلیتهای خود به گونه ای با چالش های زندگی و مشکلات موقعیتی رو به رو شده و به حل آنها اقدام کنند. با توجه به نوع مشکل مطرح شده از سوی مراجع، خدمات مشاوره در چهار زمینه اساسی ارایه می شود
۱- مشاوره سلامت روان: این نوع مشاوره مربوط است به زمینه های فردی مانند مسایل عاطفی، اضطراب، غمگینی، افسردگی، وسواس ترس ودیگر مسائل عاطفی که خفیف بوده و با اقدامات غیر دارویی بهبود پیدا می کند
۲- مشاوره خانوادگی و زناشویی : که در زمینه هایی مانند ازدواج، طلاق، رابطه با فرزندان، روابط جنسی، تعارضات و اختلافات زناشویی ارایه می شود.
۳- مشاوره شغلی و تحصیلی: این نوع مشاوره در زمینه هایی مانند انتخاب رشته دانشگاهی، انتخاب شغل، متناسب با شخصیت، تعارضات مربوط به محیط کار، انواع استرس های شغلی و تحصیلی، فرسودگی شغلی تغییر رشته و شغل، سازگاری شغلی و از این دست مسایل ارایه می شود.
۴- مشاوره توانبخشی: مشاوره توانبخشی به معنی کمک به افراد برای سازگار شدن با موقعیت های خاص زندگی است. ابتلا به بیمار های خاص، اعتیاد یا معلولیت فرد یا عضوی از خانواده او، طی نمودن مراحل سوگ و عوارض آن، درگیر مسایل قانونی و زندان بودن و همچنین دوران بازگشت به جامعه بعد از تحت کنترل قرار گرفتن بیماری جسمی یا روانی مستلزم دریافت مشاوره توانبخشی است.
 

سخن آخر این که مشاوره یک فرایند پیشگیرانه و بهبود بخشی است که برای پیشگیری از بروز مشکل و بیماری و نیز بهبود بخشی عوارض ناشی از مسایل موقعیتی ارایه می شود. با این وصف درصد زیادی از افراد جامعه دربیشتر عرصه های زندگی خود نیاز به خدمات مشاوره دارندچه آنها که می خواهند از حداکثر توان خود برای رویارویی با چالشهای زندگی بهره ببرند و چه آن دسته که در پی افزایش کیفیت و شادمانی در زندگی خود هستند.

برای مشاوره رایگان به سایت گپچه مراجعه کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 432 تاريخ : 23 اسفند 1398 ساعت: 13:36

اجاره خودرو برای سفر خارجی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید اجاره خودور برای سفر خارجی را تجربه کنید و اینکه همیشه و هرجایی حتی در سفر با خودروی خودتان به دیدن جاذبه ‌های متنوع و زیبای مقصدتان، خودتان رانندگی کنید، بهترین راه اجاره خودرو می باشد! ضمنا از آن‌ جایی که امکان حمل خودرو با هواپیماهای مسافری به کشورهای دیگر نیست، خوشبختانه این روزها سیستم اجاره خودرو دغدغه بیشتر مسافران در شهر و کشورهای مختلف را حل کرده و توجه داشته باشید که اجاره خودرو در کشورهای خارجی قوانین خاص خودشان را دارند که در ادامه با آن‌ ها آشنا خواهیم شد و ضمنا شما هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان اجاره خودرو مورد نظرتان را دارید و برای کرایه آنلاین خودرو هم تنها کافیست مدارکی مثل گواهی ‌نامه بین ‌المللی با حداقل اعتبار یک سال و پاسپورت داشته باشید و شخص متقاضی نباید کمتر از ۲۲ سال داشته باشد و بدانید که نمایندگی‌ های شرکت ‌های کرایه خودرو در فرودگاه ‌ها، در نزدیکی جاذبه‌ های توریستی و مراکز شهر هستند و اگر شما ترجیح دهید خودرو را به صورت حضوری کرایه نمایید، با ارائه مدارک و دریافت هزینه نماینده شرکت ‌ها این کار را برای شما انجام خواهند داد و در زیر قصد داریم اجاره خودرو در 3 مقصد پرطرفدار استانبول، دبی و مالزی را برای شما شرح دهیم همراه ما باشید.

اگر به دنبال اجاره خودرو در استانبول هستید، مطمئن باشید که براحتی با توجه به نیازتان می توانید هر خودرویی که بخواهید را کرایه کنید و نیز برای اجاره خودرو در استانبول شما باید حداقل دو هفته قبل از سفرتان با تور استانبول ، خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید و در استانبول رانندگان باید حداقل 21 سال سن را داشته باشد و می بایستی گواهینامه رانندگی معتبر بین المللی همراهتان باشد ؛ در ضمن برای اخذ این گواهینامه شما این امکان را دارید که از سازمان اتومبیل رانی و جهانگردی ایران و یا از نمایندگی های این سازمان در عرض یک ساعت دریافت نمایید؛ ضمنا اگر مسافر تورهای استانبول هستید و می خواهید با داشتن یک خودرو مناسب طعم دل انگیز گشت و گذار و تفریح را در این مقصد را از دست ندهید میتوانید با شرکت های خدمات کرایه خودرو تماس بگیرید و در استانبول سفری راحت را تجربه کنید و اینکه شما امکان این را دارید که به راحتی با اجاره روزانه خودرو به هر کجا می خواهید بروید و اما نکته قابل توجه اینجاست که اجاره خودرو روزانه در استانبول دارای محدودیت کیلومتری است و مشتریان مجاز به رانندگی روزانه با یک حد کیلومتر ثابت بوده که میتوان گفت این نوع اجاره خودرو تنها برای افرادی پیشنهاد می کنیم که برای کارهای تجاری خود به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه سفر میکنند و قیمت اجاره خودرو در ترکیه و استانبول با توجه به شرایط کاملا متفاوت بوده و بسته به نوع ماشین و تعداد روزهای درخواستی شما برای اجاره، متفاوت خواهد بود و نیز خودروهای موجود برای اجاره خودرو در ترکیه همه در قیمت های مقرون به صرفه می باشد.

به همین منظور ما جهت خرید تور و اجاره خودرو آژانس سلام پرواز را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که اطلاعاتی دقیق تری دارند و می توانند مسئولیت این کار را برای شما برعهده بگیرند و نیز در شهر استانبول لیست زیادی از مناطق گردشگری، رستوران ها و جاذیه های خرید وجود دارد و داشتن یک وسیله نقلیه به این معنی است که شما می توانید به راحتی از گشت و گذار در این شهر لذت ببرید و شما مسافران عزیز جهت مشاهده آفر تور استانبول در سایت سلام پرواز ایرانیان می توانید اقدام نمایید ؛ پس برنامه ریزی سفر خود را به سلام پرواز بسپرید تا با اجاره خودرو در استانبول به راحتی به تمام نقاط این شهر دسترسی داشته باشید.

گزینه بعدی مقصد محبوب ایرانیان شهر دبی است ؛ شهر لوکس دبی یکی از شهرهای حاشیه‌ خلیج فارس بوده که در مدت زمان کوتاهی توانسته در زمینه‌ اقتصادی، تجاری و گردشگری به موفقیت ‌های چشمگیری دست یابد و به‌ سرعت رشد کند و با اینکه این شهر در حقیقت در بیابان قرار دارد و آب ‌و هوای آن در بیشتر ایام سال بسیار گرم است و نیز به ‌دلیل وجود امکانات چشمگیر و مراکز تفریحی و خرید بسیار متنوعی که دارد ، گردشگران از سراسر جهان، در تمام طول سال به این کشور به کرات سفر می کنند و از آنجایی که مراکز تفریحی آن از هم فاصله دارد، یک راه بسیار خوب و مقرون به صرفه برای گشت و گذار در دبی کرایه ماشین  است و توجه داشته باشید که اولین چیزی که برای اجاره خودرو در دبی مورد نیازمان است داشتن گواهینامه بین المللی می باشد تا شرایط اولیه کرایه کردن خودرو را داشته باشیم ؛ لازم به ذکر است که اجاره خودرو در دبی برای ایرانی ها ممکن است کمی سخت باشد زیرا ایرانی ها کمتر حساب ویزا کارت یا مستر کارت دارند تا اعتبار آن ها کنترل شود که امکان کرایه خودرو را دارند یا خیر، اما نگران نباشید شما برای این کار می توانید به آژانس هواپیمایی سلام پرواز که متنوع ترین تورهای دبی را را دارند کمک بگیرید چرا که روش های متنوع و راحتی را به شما پیشنهاد می کنند تا بتوانید براحتی در سفر به دبی خودرو مورد نظرتان را کرایه کنید و نیز این آژانس شناخته شده و معتبر در سایت خود تور ویژه دبی با قیمت 3 الی 4 میلیون تومان را ارائه کرده است که بهترین گزینه و ارزانترین تورها را در میان دیگر آژانس ها داراست.

در ضمن خودروها در دبی در کلاس های مختلفی اعم از : اکونومی ، مینی ، بزرگ ، شاسی بلند و لاکچری برای شما ارائه می شوند که هزینه آنها از 70 درهم شروع میگردد و در برخی از موارد تا 2000 درهم نیز می رسد که بسته به نوع ماشین و امکاناتی که ماشین دارد مثلا : جی پی اس ، بیمه و ..... هزینه هایشان متغیر خواهد بود و شرکت های اجاره اتومبیل بسیاری نظیر Europcar ، National،avis ،Dollar ، Sixt در دبی نمایندگی دارند که شما مسافران اینامکان را دارید که حضوری و یا از طریق وب سایت های آنها مواردی از جمله ماشین مورد نظر ، مدت اجاره خودرو ، زمان تحویل گرفتن ، محل تحویل گرفتن ، زمان تحویل دادن و محل تحویل دادن را تعیین و رزرو کنید و گزینه بعدی شما این است که نیز می توانید بعد از دریافت تور دبی خود به شعب شرکت Europcar در ایران مراجعه کنید تا با پرداخت پول به ریال ماشین و امکانات مورد نظر خود را رزرو نمایید و تنها در دبی ماشین خود را تحویل بگیرید.

مقصد آخر ما در این مطلب می رسد به شهر بکر و سرسبز مالزی که در اصل یکی از بهترین مقصدهایی است که می توانیدبه تفریح و گشت و گذار در آن را توسط ماشین مورد علاقه خود تجربه کنید، در مالزی خیابان ها و بزرگراه های با کیفیت و جذابی وجود دارند که شما می توانید به هر جاذبه و نقطه ای که بخواهید توسط ماشین دسترسی راحتی داشته باشید ؛ توجه داشته باشید که اجاره ماشین در مالزی به شهر خاصی محدود نبوده و شما این امکان را دارید که به هر نقطه ای از این کشور توسط یک ماشین اجاره ای سفر کنید ! البته ما معمولا اجاره ماشین بین شهرها را زیاد پیشنهاد نمی دهیم اما این موضوع بستگی به شما مسافران دارد ؛ در ضمن کرایه خودرو در مالزی توسط اینترنت و به صورت آنلاین به راحتی امکان پذیر بوده و هزینه بنزین در این کشور در مکانهای مختلف متفاوت است، ضمنا شما اگر به صورت گروهی سفر می کنید می توانید اتوبوس و یا ون هایی را نیز اجاره کنید که برای تعداد بالاتر مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد و همچنین در مالزی این امکان هست که ماشینی به همراه راننده و یا راهنما نیز اجاره نمایید و نکته مهم اینجاست که برای آن هایی که زیر 23 سال هستند اجازه رانندگی در مالزی را ندارند ؛ شرکت های زیادی وجود دارند که از طریق آن ها شما می توانید اجاره ماشین در مالزی را انجام بدهید، در این کشور شرکت های ملی و بین المللی زیادی برای این کار وجود دارد که در میان آن ها شرکت هایی هستند که بین المللی و معروف تر هستند که از جمله آن ها می توان به : شرکت هایی مثل Alamo، Sunny Cars، Europcar و Avis اشاره نمود و یا شرکت ‌های مالزیایی شناخته شده مثل Hawk Malaysia، Iprac، Mayflower و Kasina نیز از شرکت های معروف ملی مالزی هستند که معمولا اجاره ماشین از شرکت های محلی کمی ارزان تر از شرکت های بین المللی است.

در آخر بدانید که برای سفر به کشور مالزی راحت ترین روش رزرو و خرید بهترین تورهای مالزی از یک آژانس معتبر است و ما آژانس سلام پرواز را پیشنهاد میکنیم چرا که ارزانترین و متنوع ترین تورها را به مسافرانشان ارائه می کنند و دلیل آن هم این است که این مجموعه خود مجری و برگزار کننده انواع تورهای مالزی، تورهای ترکیبی مالزی و ... هستند ؛ در ضمن اطلاع داشته باشید که تورهای گردشگری کوالالامپور اغلب 6 تا 8 روزه هستند و شما تور لحظه آخری مالزی کوالالامپور و سنگاپور با قیمت کمتر از 6 میلیون را براحتی می توانید از این آژانس تهیه نمایید و در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کرایه خودرو در این مقاصد و قیمت تورهای گفته شده با شماره تلفن  22221500  021 -تماس حاصل نمایید.


http://donyayekhodro.com/news/226132/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 366 تاريخ : 1 اسفند 1398 ساعت: 3:24

بررسی موسیقی رپ

بررسی موسیقی رپ

 

جمعیت هدف موسیقی «رپ» عمدتا نسل جوان و نوجوان است. سوای از مولفه‌ها و ویژگی‌های جذاب این نوع موسیقی، آن چه باعث اقبال از «رپ» می‌شود صرف تنوع طلبی و مجالی برای تخلیه انرژی نیست، بلکه جوان امروزی حرف‌هایی برای گفتن دارد که غالبا از جنس گلایه و درد دل است و لاجرم به دنبال شیوه‌ای برای بیان آن‌هاست.

با این همه، «رپ» هر چه که هست محصولی وارداتی و آن ور آبی است و خواه‌ناخواه چیزهایی با خود آورده و می‌آورد که باب دل ما نیست و به مذاق فرهنگ ما خوش نمی‌نشیند. پس نگذاریم دیگران با «رپ» حرف دل جوان ما را بزند یا تخم حرف‌هایی را در دلش بکارد که یک وقت‌هایی شرم و حیا اجازه نمی‌داد جوان ما بر زبان بیاورد. بی‌پرده بگویم؛ «رپ» عریان و سرکش است. مواظب باشیم.

 

… و اما «رپ» از کجا آمده؟

آهنگ رپ که در دهه ۱۹۶۰ توسط سیاهپوستان آمریکایی در برانکس(واقع در نیویورک) به وجود آمد نوعی سلاح مبارزه جوانان سیاه با تبعیض‌های نژادی رایج در آن زمان بود و به همین دلیل بود که به خاطر بیان مشکلات زندگی در گِتوها (جایی برای زندگی مردمی که جزو اقلیت یک شهر به حساب می‌آیند) به موسیقی گتو نیز شهرت دارد.

گرچه همواره سیاهپوستان را صاحبان موسیقی رپ می‌دانند اما نمی‌توان از نقش آمریکایی‌های لاتینی تبار در زنده نگه داشتن این سبک چشم‌پوشی کرد، زیرا رپ در دنیای امروز از چارچوبی که آن را منحصراً مربوط به سیاهپوستان می‌ساخت خارج شده و به یک شیوه اعتراض برای جوانان جهان تبدیل شده است، در واقع هرجا که جوان‌ها هستند و هرکجا که نارضایتی وجود دارد رپ هم به عنوان یک شیوه اعتراض که در قالب موسیقی و در دل کلماتی که به سرعت و پشت سر هم پیاده می‌شوند نهفته ‌است در آن جا حضور دارد. در کل می‌توان گفت رپ موسیقی اعتراضی است که کمی چاشنی طنز به آن اضافه شده است.

 

رپ فارسی هم داریم؟

بله داریم! رپ فارسی به شکلی از موسیقی رپ گفته می‌شود که به زبان فارسی(و عمدتاً در ایران) خوانده می‌شود. این سبک موسیقی اگرچه عمدتاً متاثر از سبک رپ غربی است اما تمام ویژگی‌های آن را ندارد، و برخی خصوصیات آن در رپ غربی وجود ندارد. رپ فارسی در اواخر دهه ۱۳۷۰ خورشیدی در ایران شکل گرفته و خواننده‌های زیادی به طور رسمی و غیررسمی (اصطلاحاً زیر زمینی) در این سبک فعال هستند.

 

اولین «رپر» کیست؟

احتمال داده می‌شود که آهنگ «یک یاری دارم» از بدیع‌زاده اولین آهنگ رپ ایرانی باشد(با توجه به تنالیته و ساختار کلامی). هم‌چنین در حالی که عده‌ای معتقدند اولین آلبوم رپ فارسی در ایران توسط شاهکار بینش‌پژوه با نام «اسکناس» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد در خبرها آمده بوده که اولین آلبوم رپ مجوز گرفته است.

 

این گزارش چه محلی از اعراب دارد؟

تلنگر تهیه این گزارش زمانی زده شد که خبر صدور مجوز برای آلبوم موسیقی رپ کاوه عابدین پس از 10 سال انتظار از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیرون آمد و این کم چیزی نیست. بیش‌تر اظهارنظرهایی که در این گزارش آمده‌اند بازخوانی گفت‌وگوهایی است که پیش‌تر سرویس فرهنگی و هنری ایسنای خوزستان درباره اهمیت و جایگاه موسیقی «رپ» تهیه کرده و انتشار داده بود.

 

شیر بی یال و دم و اشکم!

یغما گلرویی، شاعر و ترانه‌سرا، درباره موسیقی رپ و جایگاه آن در اجتماع گفت: موسیقی رپ هیچ وقت در ایران مجاز شمرده نشده است و موسیقی پاپ نیز وقتی مجاز شد به سمت بدی رفت.

او افزود: به نظر من موسیقی رپ بعید است مجاز شود و اگر مجاز شود و مجال فعالیت پیدا کند شیر بی یال و دم و اشکم است. البته شاید نوعی رپ مجاز قلابی بیرون بیاید اما آن دیگر رپ نیست.

 

نوحه‌خوان‌هایی که رپ می‌خوانند!

هم‌چنین کاظم پوره معتقد است خواننده‌های بی‌صدا رپ می‌خوانند.

این آهنگساز گفت: صدا و سیما با پخش آهنگ‌ها و فیلم‌هایی با موسیقی رپ عامل اصلی گسترش این نوع موسیقی در کشور است.

پوره اظهار داشت: موسیقی رپ برای اولین بار در آمریکا نواخته شد، ادامه پیدا کرد و پس از آن به جامعه ما، که در تقلید حرف اول را می‌زند، رسید. این موسیقی مربوط به جامعه ما نیست.

وی ادامه داد: من نوحه‌خوان‌هایی نیز دیده‌ام که رپ می‌خوانند. این‌ها باعث تخریب موسیقی می‌شوند. رپ نوعی از موسیقی است که ملودی ندارد و شبیه متل‌گویی کودکانه ما است.

این آهنگساز تصریح کرد: خواننده‌هایی که صدا ندارند رپ می‌خوانند. این افراد از موسیقی آگاهی ندارند چراکه اگر از موسیقی شناختی داشته‌اند جذب این نوع موسیقی نمی‌شدند. از آن ‌جا که صدا و سیمای خوبی نداریم تا موسیقی را به مردم بشناساند جوانان جذب هر چیزی می‌شوند.

وی تاکید کرد: به دلیل نبود شناخت کافی از موسیقی، موسیقی‌های زیرزمینی رشد می‌کند و بیش‌تر آن‌ها از اهواز است. ما موسیقی درستی را به گوش مردم نرسانده‌ایم. معرفی موسیقی سنتی در صدا و سیما باعث گرایش بیش‌تر علاقه‌مندان به این نوع می‌شود.

پوره یادآور شد: رپ نوعی موسیقی است که از غرب گرفته شده و در آن‌ جا نیز از آن به عنوان پیام‌رسان استفاده می‌کنند. این موسیقی پیام را بهتر از موسیقی‌های دیگر می‌رساند چون جملات و کلمات بیش‌تری دارد.

منبع

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 384 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1398 ساعت: 4:06

ثبت آگهی های صنعتی

کمک به پیشرفت صنعت از طریق ثبت آگهی های صنعتی

   یکی از گسترده‌ترین راه‌های شناخت صنایع مختلف، آشنایی با خدمات و محصولات صنعتی، ثبت آگهی‌های صنعتی در سایت‌های اینترنتی است. با توجه به استفاده روز افزون از اینترنت، امکان آشنایی افراد بیشتری با محصولات صنعتی به راحتی فراهم شده است. اینترنتی شدن ثبت آگهی‌های صنعتیموجب شده نسبت به گذشته محصولات سریع‌تر در معرض دید مخاطبان قرار بگیرند و مصرف کنندگان به آسانی بتوانند خدمات و یا محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت سفارش دهند و زمان کمتری را صرف جست و جوی محصول مورد نظر خود کنند. به همین دلیل صاحبان صنایع نیز می‌توانند به طور مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و نظرات و انتقادات آن‌ها را دریافت کنند و همینطور فروش بیشتر و ارائه خدمات گسترده‌تری داشته باشند که این مسئله خود به پیشرفت آن‌ها در صنعت، چه در راستای تولید بیشتر و چه در راستای بهبود کیفیت محصول و خدمات کمک خواهد کرد.

 

 

معرفی صنعت از طریق ثبت آگهی‌های صنعتی

    امروزه با توجه به الکترونی شدن کارها و افزایش استفاده از اینترنت، ثبت آگهی‌های صنعتیبه منظور ارتقاء آشنایی با محصولات صنعتی، خدمات صنعتیو خرید و فروش محصولات صنعتی بسیار رایج است. برای درج آگهی‌های تبلیغاتی از طریق سایت‌ها و پایگاه‌های تبلیغاتی اینترنتی، بهتر است پس از جست‌ و جو و شناسایی سایت‌های معتبر و پربازدید، اقدام به دادن درخواست ثبت آگهی نمود. ثبت آگهی‌های صنعتینیازمند ارائه اطلاعات در مورد محصول مورد نظر که تمایل به خرید یا فروش آن دارید یا خدمات صنعتی مد نظر که تقاضای دریافت آن را دارید یا ارائه دهنده‌ی آن هستید و یا نیازمندی‌های صنعتیمورد نیاز خود است. پس از درج درخواست ثبت آگهی صنعتیدر سایت مورد نظر و پرداخت هزینه‌ی آن، در اسرع وقت شاهد ارائه درخواست خود در سایت انتخاب شده‌ی خود خواهید بود. در این بین سایت‌ها و یا پایگاه‌های تبلیغاتی هستند که به صورت رایگان اقدام به درج تبلیغات صنعت‌گران می‌نمایند. در استفاده از این سایت‌ها نیز باید توجه نمود که اعتبار کافی را برای ارائه تبلیغات داشته باشند و جزو سایت‌هایی باشد که مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد و مرتب به روز رسانی می‌شود.

 

 

ثبت آگهی‌های تبلیغاتی

 

   علاوه‌براین سایت‌ها و پایگاه‌هایی که به طور اختصاصی به تبلیغات می‌پردازد، می‌توان در سایر سایت‌های اینترنتی هم به ثبت آگهی‌های صنعتیتبلیغاتی پرداخت اما این نکته نیز قابل توجه است که تبلیغاتی که در سایر سایت‌های اینترنتی که به مطالب دیگری اختصاص دارد ثبت می‌شود، معمولا در حاشیه‌ی سایت قرار می‌گیرند و به ندرت مورد توجه قرار می‌گیرند. در این صورت صاحبان صنعت هزینه‌ی تبلیغات را پرداخت کرده‌اند اما در قبال این هزینه پرداخت شده، تبلیغاتشان چندان مورد استقبال قرار نگرفته است و در واقع تنها هزینه‌ی بدون بهره پرداخت کرده‌اند. چون معمولا مخاطبین به موضوع اصلی سایت توجه می‌کنند و به حاشیه‌ها نگاه نمی‌کنند. از این جهت بهترین راه برای ثبت آگهی‌های صنعتیهمان استفاده و درخواست دادن به سایت‌هایی است که به طور ویژه به تبلیغات می‌پردازند. در بین تبلیغات درج شده در سایت‌های تبلیغاتی خدمات و نیازمندی‌های صنعتیکه نسبت به سایر تبلیغات صنعتی ویژگی‌های برجسته دارند، مثلا خدمات خاص و متفاوتی ارائه می‌دهند و یا محصولی اراده می‌دهند که بیشتر مورد نیاز جامعه و صنعت است و یا آب و رنگ تبلیغاتی زیباتری دارند، بیشتر مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرند. پس نه تنها اعتبار و میزان بازدید کننده‌ی پایگاه‌های تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است، نویسندگی متن تبلیغاتی و عکس‌های ارائه شده توسط خود مخاطب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تأثیر بسزایی در خرید و فروش و درخواست ارائه خدمات توسط مشتری دارد. چرا که گاهی اوقات افرادی هستند که نگاه اجمالی به سایت‌های تبلیغاتی می‌‌اندازند و در این صورت اولین چیزی که می‌تواند توجه آن‌ها را به خود جلب کند، عکس‌های خوش رنگ و لعاب محصولات صنعتی است و چه بسا منجر به استقبالشان از آگهی صنعتی ثبت شده شود که این فرایند به هنر نویسندگان و طراح‌ها و عکاسان سایت‌های تبلیغاتی و یا خود شرکت‌های صنعتی وابسته است. بنابراین پیشنهاد ما برای بهتر دیده شدن و کمک به پیشرفت صنعت شما، درج آگهی تبلیغاتی در پایگاه‌های تبلیغاتی با ویژگی‌های یاد شده است. که در این مهم شرکت تبلیغاتی ما ‌با افتخار آماده‌ی ارائه هرگونه خدمات ثبت آگهی‌های صنعتی، تبلیغات صنعتی، خدمات صنعتیو غیره از صاحبان صنعت است.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 484 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1398 ساعت: 4:06

مشاوره ازدواج تلفنی

آیا میدانستید مشاوره ازدواج تلفنی هم وجود دارد؟

بعضی از جوانان در خانواده ای سنتی با نگاه بسته زندگی میکنند و کارهایی از قبیل رفتن به مشاوره پیش از ازدواج و ملاقات مرتب با یکدیگر پیش از رسیدن به جواب اصلی را نمی پذیرند و عرف جامعه نمی دادند. همین سبب میشود برخی افراد عجولانه و بدون شناخت کافی ازدواج کنند.

مشاوره قبل از ازدواج از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات حضور در جلسات مشاوره پیش از ازدواج آمار طلاق را کاهش میدهد و احتمال طلاق را کم میکند. با حضور در مشاوره ازدواج میتوانید نسبت به فرد مورد نظر خود برای ازدواج شناخت پیدا کنید یا حتی اگر این امکان را ندارید که هر دو با هم به مشاوره ازدواج بروید، میتوانید به صورت تکی از خدمات مشاوره بهره مند شوید و حداقل از آمادگی خود برای ازدواج مطمئن شده و با تضادها و ترس ها و ضعف و قوت درونی خود آشنا شوید، شناخت بهتر خودتان به شما کمک میکند که در زندگی زناشویی نیز بهتر عمل کنید.

هم اکنون با ارتقای خدمات مشاوره ای و روانشناسی در سرتاسر کشور، این امکان برای دختران و پسران فراهم شده که بدون حضور و رفت و آمد و حتی بدون اطلاع خانواده های سخت گیر، از مشاوره ازدواج تلفنی بهره ببرند.

در جلسات مشاوره ازدواج تلفنی مشاور به صورت تکی با هر دوی شما صحبت میکند و آمادگی شما برای ازدواج و توقعات و انتظاراتتان از رابطه و ترس های درونی شما را بررسی میکند و به کمک او خود را بهتر می شناسید.

درست است که مشاوره حضوری بهتر از مشاوره تلفنی ازدواج است اما در شرایطی که خانواده سخت گیر هستند و یا اعتقادی به چنین جلسات ندارد یا به هر دلیلی امکان رفت و آمد برای شما فراهم نیست، تنها چاره شما هستند.

 

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 372 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 3:18

تور ارزان هند

تور هند تجربه ای شیرین به سرزمین مهاراجه ها

 

هندوستان را بیشتر از هر چیزی با سینمای قوی بالیوود می شناسیم و با پایکوبی های گروهی که در تمامی فیلم های این سینما خودی نشان می دهد ، تک تک ما خاطره داریم ، همچنین این کشور بزرگ آسیایی برای داشتن افراد ثروتمندی که اصلاحا به آن ها مهاراجه گفته می شود نیز معروف است ولی بیشترین شهرت هند به خاطر رهبر فقید و انسان بزرگواری است که به راستی در این جهان آلوده با پاکی هر چه تمام تر زندگی کرد و با افتخار جان به جان آفرین تسلیم کرد و کسی نیست جز گاندی بزرگ رهبر تمام هندوهای هندوستان ، کشور بزرگ هندوستان را می توان نماد تضاد در دنیا شناخت چرا که تنوع و گوناگونی در این جا کاملا به چشم می خورد و در هندوستان است که این کلمه تضاد معنی پیدا می کند و همین تضاد با همه بدی ها ، خوبی هایی هم برای این کشور پهناور داشته است و یکی از این مزیت ها  این است که باعث شده در سال های اخیر تبدیل به یکی از جاهایی شود که توریست ها به آن علاقه نشان می دهند و برای سفر و اکتشاف و ماجراجویی به آن سر می زنند. اگر می خواهید یک عید پر هیجان با رنگ ها و طعم های شاد و زنده داشته باشید، تور هند نوروز 99 بهترین گزینه برای شما است. 

 

تور هند

 

جالب است بدانید که سرزمین هند بسیار پهناور است و شاید تا حال نمی دانستید که این کشور ، بزرگ ترین کشور منطقه آسیای جنوبی است و دومین کشور بعد از چین از لحاظ جمعیت می باشد و بیش از یک میلیارد نفر در آن زندگی می کنند که این انسان ها در دو دسته فقیر و ثروتمند قرار دارند و این یکی از مشخصه های هندوستان است که مردم آن حد متوسط ندارند و با توجه به جمعیت زیادی که در این جا زندگی می کنند ، تضاد و تفاوت سلیقه بسیاری می توان در این کشور دید و همین می تواند یکی از دلایل سفر کردن به این کشور باشد یعنی به دنبال آشنایی با آداب و رسوم مردم این جامعه از اقشار مختلف و کشف حیقیت هایی در باره نوع زندگی آن ها ، لازم به ذکر است که هندوستان از نظر بزرگی در رده 7 جهانی قرار دارد و دارای 28 ایالت می باشد ، جالب است بدانید که به دلیل وسعت و قدمت زیاد و همچنین جمعیت انبوه آن در هند 18 گویش رسمی متفاوت وجود دارد و همین یکی از موضوعات جذاب برای گردشگران است ، یکی از چیزهای جالبی که شاید نمی دانید این است که جمعیت مشغولین در سینمای هند 70 میلیون نفر می باشند ، خودتان دیگر تا آخر خط را بروید که چه خبر است در این کشور . پس شدیدا به شما سفارش میکنم هرگز فرصت خرید تور ارزان هند را از دست ندید.

مهم ترین همسایه هندوستان کشور پاکستان است که در حقیقت روابط خوبی با هم ندارند و مشکل اصلی آن ها بر سر کشور گشایی و مرزها است و بیشتر دعوای آن ها بر سر سرزمین کشمیر یا همان پنجاب است که در اصل برای این کشور است و اهالی آن هم تمایلی به پاکستان ندارند و جالب است بدانید که خیلی از بازیگران بالیوودی اهل این منطقه هستند، همسایه های شمالی هندوستان کشورهای چین و نپال هستند و در جنوب با کشور سریلانکا همسایه است ، بنگلادش و میانمار در شرق هند و در جنوب غربی  آن اندونزی قرار دارند و مرزهای مشترک زیادی دارد و اقیانوس هند هم یکی از اجزای اصلی و متصل به این کشور می باشد و یکی از استان های هند دهلی نو است که پایتخت سیاسی و اقتصادی این کشور به شمار می رود که یکی از شهرهای زیبای جهان است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و جالب است بدانید که این شهر مهم ترین قسمت گردشگری هند محسوب می شود و اگر به هند سفر می کنید حتما باید به این شهر بزرگ و زیبا بروید و در آن به گشت و گذار بپردازید ، از آن جایی که هندوستان سرزمین پهناوری است بدون شک از آب و هوای متنوعی در سراسر کشور برخوردار است و خوب است بدانید که هند هم مانند ایران بسیار کهن است و با 5000 سال سن یکی از قدیمی ترین تمدن های دنیا به حساب می آید.

هندوستان هم مانند بسیاری از کشورهای دیگر از تنوع  نژادی و قومی برخوردار است و در این کشور پهناور زبان های مختلف با فرهنگ های مختلف را خواهید دید و مردم با ادیان و مذاهب مختلف به پرستش خدای خود مشغول هستند و جالب است بدانید که مردم در هند هندو ، مسلمان و بودایی هستند ، لازم به ذکر است که هند 3 منطقه مهم دارد که برای این سرزمین و همچنین برای کل دنیا از ارزش خاصی برخوردار است و این 3 منطقه یکی فلات بزرگ و بلند هیمالیا ، دیگری شبه جزیره جنوبی هند که پر از جنگل ، کوهستان ، بیابان ، رودخانه ، دریاچه و دشت های وسیع است و  در نهایت سومین منطقه مهم جلگه گنگ می باشد و اقیانوس هند هم در پایین ترین سطح این کشور قرار دارد و بلندترین هم که دیگر می دانید ارتفاعات هیمالیا هستند که قله آن سومین از نظر ارتفاع در دنیا است .

 

هند از جمله کشورهایی است که سفر به آن در تمامی ماه های سال خوب و لذت بخش است و در هر زمانی از سال که به این کشور بروید می توانید تجربه ای لذت بخش را از سفر داشته باشید چون تمامی فصل ها در این کشور پهناور بسیار زیبا است و در همه زمان ها جاذبه ای برای رو کردن دارد تا شما را غافلگیر کند ، برای این که بخواهید با به هند سفر کنید بهتر است که با کمی آگاهی قبلی ترو ارزان هند را خریداری کنید و با هزینه کم تری به این کشور زیبا سفر کنید ، برای این که بتوانید هند را کامل بگردید و جای جای آن را ببینید با یک یا دوبار رفتن به این کشور مطمئنا نمی توانید موفق به این دستیابی به این امر شوید و به همین دلیل است که در شهرهای هند همیشه می توان گردشگران را از جای جای دنیا دید.  به طور معمول تور هند را خیلی نمی توان ارزان یا حتی گران دانست به چند دلیل و مهم ترین آن نیاز ایرانی ها به ویزا برای ورود به این کشور است که همین اخذ ویزا خود مراحلی و هزینه هایی دارد و دلیل دیگر جشنواره هایی است که در شهرهای مختلف این کشور زیبا برگزار می گردد و همین فستیوال ها باعث هجوم گردشگران به این جا شده است ولی راه هایی هم برای ارزان سفر کردن به این کشور وجود دارد و شما در زمان های کم توریست و در زمان هایی که هوا در این کشور گرم می شود می توانید تورهای ارزانی را پیدا کنید و در آن ها شرکت کنید ، اگر به فستیوال و شلوغی علاقه ندارید و عاشق طبیعت و بازدید از معابد هندی ها هستید ، حتما می توانید بسیار ارزان به این کشور سفر کنید.

 

مدارکی که باید برای دریافت ویزای هند ارائه کرد 

 

ویزای هند را می توان با مراجعه حضوری به سفارت هند در ایران و با ارائه مدارک و همچنین به صورت آنلاین دریافت کرد و مدارکی که باید ارائه دهید عبارتند از اسکن عکس ، فرم مشخصات تکمیل شده ، آدرس و تلفن به صورت کامل ، اسکن صفحه اول پاسپورت ، اسکن ویزای قبلی هند ، کپی شناسنامه تمامی صفحات و اگر هم حوصله طی کردن این پروسه را ندارید تنها با یک تماس با کارشناسان تور هند در سلام پرواز ، ویزای هند را در عرض چند روز دریافت نمایید.

 

فرودگاه هند 

 

نام قبلی فرودگاه " چاپراپاتی شیواجی " ، " سحر " بوده که نام یک فرودگاه پر تردد در شهر بمبئی می باشد و این فرودگاه عنوان بهترین فرودگاه آسیای مرکزی را یدک می کشد که متشکل از دو ترمینال جدا از هم است که یکی برای پروازهای داخلی و دیگری مخصوص پروازهای خارجی است و از جمله پر رفت و آمد ترین و بهترین فرودگاه های هند است که خدماتی در سطح عالی ارائه می دهد.

آدرس سفارت هند در تهران:

دفتر سفارت هند در خیابان بهشتی ، خیابان میرعماد ، خیابان نهم ، شماره ۲۲ قرار دارد. متقاضیان برای اخذ ویزا و کسب اطلاعات دقیق، می توانند با شماره تلفن ۸۸۷۵۵۱۰۲ تماس بگیرند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.indiavisairan.com مراجعه یا از پست الکترونیکی [email protected] استفاده کنید. 

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 344 تاريخ : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 18:24

راهنمای خرید کیف دستی زنانه

داشتن یک کیف دستی زنانه داخل کمد لباس‌ها کمک می‌کند تا تیپ‌های متنوع‌تر و جذاب‌تری را داشته باشید. یکی از اکسسوری‌هایی که در دنیای پوشاک می‌تواند با کمترین هزینه استایل شما را تغییر بدهد کیف‌های دستی زنانه هستند. کیف‌های دستی از قدیم یکی اکسسوری‌های محبوب خانم‌ها بوده است. داشتن یک کیف دستی و دوشی زنانه می‌تواند تیپ‌های مختلفی را به استایل شما اضافه کند. البته یادتان باشد که اگر از طرح‌های مختلف کیف و کفش استفاده می‌کنید بهتر است از مدل‌های ساده‌‌ی کیف استفاده کنید که با بیشتر لباس‌های‌تان ست می‌شوند.

کیف زنانه قیمت مناسبی نسبت به دیگر اکسسوری‌ها دارد، برای همین داخل کمد هر خانمی چندتا از این کیف‌های دستی پیدا می‌شود. اگر لباس‌هایی که می‌پوشید معمولا رنگ‌ها و طرح‌های ساده‌‌ای دارند بهتر است از کیف‌های دستی با رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا بتوانید با هر لباسی، کیف دستی‌تان را ست کنید. رنگ‌های خنثی رنگ‌هایی هستند مانند خاکستری، مشکی، سرمه‌ای، زرشکی. در حقیقت رنگ‌های خنثی رنگ‌های گفته می‌شوند که با بیشتر لباس‌ها ست می‌شوند.

کیف دستی زنانه

طرح و مدل کیف دستی زنانه

برای انتخاب کیف دستی به شیوه‌ی درست و اصولی، ابتدا باید کاربرد کیف دستی‌ را مشخص کنید. کاربرد یک کیف دستی از موضوعاتی است که قبل از خرید باید به‌خوبی به آن دقت شود. برای مثال انتخاب یک کیف برای مهمانی یک‌سری ویژگی‌ها دارد و انتخاب کیف دستی برای کارهای روزمره یک‌سری ویژگی‌های دیگری دارد که باید قبل از خرید به آن دقت شود. همچنین اگر قرار است یک کیف زنانه برای قرارهای دوستانه‌ی خودتان انتخاب کنید بهتر است سراغ یک کیف جمع و جور بروید.

سعی کنید بیشتر از ۲ کیف دوشی و دستی زنانه داخل کمد داشته باشید تا برای ست کردن، دست‌تان بازتر باشد. یکی دیگر از نکاتی که برای خرید کیف دستی باید به آن دقت کنید جنس کیف است. البته کیف‌های دستی‌ معمولا از پارچه یا نوعی فوم هستند. همچنین در نظر داشته باشید که کیف‌های دستی طرح‌های زیادی دارند که شما باید متناسب با تیپ و استایلی که دارید کیف دستی و دوشی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

همان‌طور که گفته شد کیف‌ دستی باید با کفش شما ست باشد. این موضوع داخل خیابان و رفت و آمدهای روزانه اهمیت چندانی ندارد اما در مجالس و مهمانی‌ها باید رعایت شود و کیف و کفش‌ کاملا ست باشند.

البته اگر کیف و کفش را جدای از هم و از دو جای مختلف بخرید ست کردن‌شان کار سختی به‌نظر می‌آید اما همین که رنگ کیف دستی‌تان با رنگ کفش‌تان تناسب داشته باشد می‌تواند کمک زیادی به ست شدن کیف و کفش‌تان داشته باشد. در ادامه‌ی مطلب جنس‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف کیف زنانه توضیح داده شده تا بتوانید یک کیف مناسب انتخاب کنید.

خرید کیف دستی زنانه ارزان

کیف‌های دستی برند معمولا قیمت خیلی زیادی دارند اما اگر می‌خواهید هزینه‌ی زیادی برای کیف دستی خود نکنید بهتر است از کیف‌های دستی داخلی و ایرانی استفاده کنید که قیمت خیلی مناسبی دارند و کیفیت آن‌ها نیز متناسب و معقول است.

کیف‌های دستی جنس‌های مختلفی دارند که کتان یکی از جنس‌های پرطرفدار و پرفروش کیف است. کیف‌های دستی کتان کیفیت خیلی خوبی دارند و می‌توانند برای کارهای روزمره مناسب باشند. البته اگر طرفدار استایل‌های خیابانی هستید، می‌توانید کیف دستی کتان با رنگ‌های مختلفی بخرید تا بتوانید با لباس‌های مختلف‌تان آن را ست‌ کنید.

کیف‌های چرم هم یکی از پرطرفدارترین جنس‌ها در کیف‌های دستی هستند. کیف دستی چرم، برای فصل زمستان و ست کردن با پالتوهای زمستانی انتخاب خیلی مناسبی است. کیف‌های دستی چرم را می‌توانید با دستکش زمستانی، کفش و پالتوی زمستانی‌تان ست کنید.

موضوع بعدی در انتخاب کیف دستی یا خرید کیف مجلسی رنگ آن است. همان‌طور که گفته شد رنگ کیف شما باید با استایل و تیپ شما هم‌خوانی داشته باشد. برای مثال اگر دانشجو یا کارمند هستید بهتر است رنگ کیف دستی‌تان متناسب با پوشش‌ شما باشد. برای مثال رنگ‌های خیلی تند معمولا در استایل‌های خیابانی استفاده می‌شوند که امروزه پرطرفدار هستند.

اندازه‌ی کیف دوشی یکی دیگر از موضوعات مهم در انتخاب کیف است که باید متناسب با نیاز و کاربرد انتخاب شود. کیف‌های بزرگ و جادار مناسب مجالس و میتیگ‌ها نیستند و برای قرارهای کاری و روزمره، کیف‌های دستی کوچک مناسب هستند. کیف‌های دستی جمع و جور معمولا فاقد جیب هستند و در بیشتر موارد جای یک تلفن همراه و چند قلم لوازم آرایشی را دارند.

کیف‌های دستی چند منظوره برای بسیاری از مکان‌ها مناسب است و شما می‌توانید با خرید یک کیف چند منظوره در بسیاری از قرارها و مهمانی‌ها از کیف دستی‌تان استفاده کنید.

کیف مجلسی زنانهکیف مجلسی

فروشگاه کیف دستی زنانه

فروشگاهی که برای خرید اینترنتی کیف دستی زنانه انتخاب می‌کنید، باید فروشگاه معتبری باشد تا در تک‌ تک مراحل خرید همراه‌ شما باشد. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان فروشگاه مرجع خرید کیف‌های دستی زنانه، در همه‌ی مراحل خرید همراه شماست. فروشگاه زرینچه به شما کمک می‌کند تا کیف خودتان را راحت‌تر انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

در دنیای امروزی که همه‌ی افراد ارتباط نزدیکی با اینترنت دارند یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید اینترنتی کمی آزاردهنده است، لمس نکردن فیزیکی محصول است. برای همین فروشگاه‌های آنلاین معتبر و تخصصی، برای بهتر حس کردن همه‌ی ویژگی‌های محصول سعی می‌کنند نقد و بررسی دقیق محصول را بنویسند یا مثلا با نوشتن تک ‌تک ویژگی‌های محصول به شما کمک می‌کنند تا بتوانید نقاط قوت و ضعف محصول را متوجه شوید.

در حقیقت هنگامی شما به یک فروشگاه فیزیکی سر می‌زنید، درست است که از نزدیک محصول ر می‌بینید، اما معمولا فروشنده نقاط ضعف محصول را به شما نمی‌گوید. پس احتمالا شما این نقاط ضعف را بعد از خرید و استفاده از محصول متوجه می‌شوید. این موضوع ممکن است باعث به‌وحود آمدن یک تجربه‌ی بد برای خرید شما بشود. شما موقع خرید از فروشگاه اینترنتی، می‌توانید نقد و بررسی دقیق محصول که کارشناس‌های باتجربه نوشته‌اند را بخوانید. مهم‌تر از همه این‌که می‌توانید نظر خریداران قبلی را هم بخوانید و با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی زرینچه

بسیار مهم است که خریدهای‌ خودتان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام بدهید. مزایای خرید به‌صورت اینترنتی بسیار زیاد است. همان‌طور که می‌دانید، می‌توانید کالای خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. و اگر به هر دلیلی پشیمان شدید، می‌توانید تا ۷ روز بدون هیچ مشکلی هزینه پرداختی خودتان را پس بگیرید. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان مرجع اینترنتی کیف به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای خودتان انتخاب کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 458 تاريخ : 3 دی 1398 ساعت: 20:3

دانلود آهنگ دل من با دل تو خوشه از محسن ابراهیم زاده

دل من با دل تو خوشه از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ عاشقانه عاشق شدن از محسن ابراهیم زاده

Singer: Mohsen Ebrahimzadeh | Song : Ashegh Shodan

↓ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ + پخش آنلاین از حنا موزیک ↓

دل من با دل تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه

دانلود آهنگ دل من با دل تو خوشه از محسن ابراهیم زاده

 

متن آهنگ عاشق شدن محسن ابراهیم زاده

دل من با دل تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه
تو باشی من رو هوام تو دوایی و دوام بی تو دنیارو نه نمیخوام
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

اهنگ عاشق شدن محسن ابراهیم زاده

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 531 تاريخ : 18 فروردين 1398 ساعت: 14:41

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :